W związku z postępującą w Polsce pandemią koronawirusa SARS-CoV-2 (COVID-19) podjęliśmy decyzję, wynikającą z troski o zdrowie Państwa jak również naszego personelu, o zamknięciu naszych klinik przy ul. Łowickiej oraz Al. Wilanowskiej do odwołania
Przejdź do treści
Umów się
Warunki i zakres gwarancji na świadczenia stomatologiczne Warunki gwarancji na świadczenia stomatologiczne: Wyłącznie lekarz, który udzielał świadczenia może przeprowadzić leczenie gwarancyjne. Zachowanie terminowości kontrolnych wizyt wyznaczonych przez lekarza prowadzącego. Przynajmniej raz na 6 miesięcy profilaktyczna wizyta u lekarz stomatologa/higienistki stomatologicznej. Rozpoczęcie i dokończenie kompleksowego leczenia protetycznego lub stomatologicznego. Zakres gwarancji na świadczenia stomatologiczne: Wypełnienie zęba mlecznego – 6 miesięcy. Wypełnienie zęba stałego (kompozyt) -12 miesięcy. Rekonstrukcja korony zęba – 12 miesięcy Rozcementowanie stałych uzupełnień protetycznych (mosty, korony) – 12 miesięcy. Pierwotne leczenie endodontyczne (kanałowe) – 12 miesięcy. Ruchome uzupełnienia protetyczne (protezy częściowe, całkowite, szkieletowe) – 12 miesięcy Praca protetyczna na implancie, która wymaga rozcementowania lub odkręcenia pracy, pęknięcia protez, uszkodzenia porcelany – 24 miesiące. W przypadku Pacjentów z bruksizmem okres trwania gwarancji na wypełnienie podlega indywidualnej ocenie lekarza. W przypadku, gdy bezpośrednio po wypełnieniu zęba zachodzi konieczność przeprowadzenia leczenia endodontycznego (kanałowego), wypełnienie wykonywane jest ponownie w ramach gwarancji zgodnie z pkt. 2., w takiej sytuacji Pacjent ponosi koszty leczenia kanałowego. Zakres gwarancji na świadczenia stomatologiczne nie obejmuje: Jeśli Pacjent nie kontynuował rozpoczętego leczenia zgodnie z zaleceniami lekarza, Leczenia w sytuacji, gdy Pacjent został poinformowany przez lekarza o ograniczonej gwarancji lub jej braku. Pierwotnego leczenia endodontycznego (kanałowego) w sytuacji, gdy występują czynniki pogarszające rokowanie (np. zmiany około wierzchołkowe, zgorzel, nieprawidłowa budowa anatomiczna). Powtórnego leczenia endodontycznego (rewizja, reendo). Złamania koron zębów po leczeniu kanałowym i nieodbudowanych protetycznie. Złamania koron zębów w trakcie trwającego leczenia endodontycznego. Stanów zapalnych zębodołu po ekstrakcji zęba – tzw. suchy zębodół. Rozintegrowania implantu z kością. Prac protetycznych oddanych Pacjentowi przy współistnieniu innych braków zębowych, które nie zostały uzupełnione w przeciągu 3 miesięcy. Prac protetycznych nieodebranych przez Pacjenta w terminie wyznaczonym przez prowadzącego lekarza stomatologa. Wymiany zużytych elementów protetycznych w protezach na implantach. Gwarancji nie podlegają uszkodzenia, które powstały w wyniku: Zaniedbania higieny jamy ustnej i braku wykonywaniu zabiegów z zakresu higienizacji, przynajmniej 1 na rok. Nieprzestrzegania wyznaczonych przez lekarza wizyt kontrolnych. Wykonywania napraw, korekt lub zmian w innych gabinetach niż ten, w którym rozpoczęto leczenie. Próby samodzielnej naprawy prac protetycznych (np. samodzielne klejenie, odkształcenie) Naturalnych procesów starzenia się organizmu. Zmian zapalnych w przyzębiu lub zaniku kości. Istniejącej choroby lub schorzenia, które ma niekorzystny wpływ na stan jamy ustnej i uzębienia Pacjenta (np. niektóre choroby autoimmunologiczne, padaczka, cukrzyca, osteoporoza, stany po leczeniu chemio- i radioterapii). Nieszczęśliwych wypadków lub urazów mechanicznych. Zadzwoń teraz